R ♥ Keep up the hope

tyckte bara att det lät fint :p asso rubriken :D
nån mer som hade tänkt gå på disco på fredag i bjurs? :D
jag ska iaf, ska kanske fråga om maja vill hänga med.
vill du det ? :D ♥
hoppas du svarar ja :D
idag var jag med en annan maja , maja andersson och vi kollade på film.
http://swefilmer.com/
vi kollade på i taket lyser stjärnorna. den är ju asgrym !:D
aa, det var väl allt för idag då :D

KRAM Rebecca ♥

R ♥ Hej igen !

sry , har inte bloggat på ett tag :(
men men , har inte mått så bra :(
men nu ska jag berätta en rolig sak :)
VI VANN GYMPATÄVLING IGÅR !! :D ♥♥♥♥
fast jag kunde inte va meh å tävla , hade ont i låret :( kändes lite konstigt att jag skulle få medalj , men är ju en i laget :')

iaf , helgen kmr tillbringas med maja :D
då ska det skrivas låtar :D

här kommer en bra låt :



alla spelar på samma gitarr  ! :o
men de är ju asbra !!!!! :D
gilla på youtube :)

KRAM från Rebecca ♥

M ♥ tova !

hejhej , är med tova nu ! :)
vi kanske ska sova över , men får se hure blir . ; p
men iaf , vi kanske ska sjunga på en gudtjänst ! :) kul !
hoppas jag ;)
men tova sitter o nördar ett va theos spel , men ja ;)
har inge å säga . .
men rebecca , du måste blogga ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H
H A R L I T E K U L H Ä R , S O M N I K A N S K E S E R ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

M ♥ tova !

hejhej , är med tova nu ! :)
vi kanske ska sova över , men får se hure blir . ; p
men iaf , vi kanske ska sjunga på en gudtjänst ! :) kul !
hoppas jag ;)
men tova sitter o nördar ett va theos spel , men ja ;)
har inge å säga . .
men rebecca , du måste blogga ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H
H A R L I T E K U L H Ä R , S O M N I K A N S K E S E R ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

M ♥ tova !

hejhej , är med tova nu ! :)
vi kanske ska sova över , men får se hure blir . ; p
men iaf , vi kanske ska sjunga på en gudtjänst ! :) kul !
hoppas jag ;)
men tova sitter o nördar ett va theos spel , men ja ;)
har inge å säga . .
men rebecca , du måste blogga ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H
H A R L I T E K U L H Ä R , S O M N I K A N S K E S E R ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

M ♥ tova !

hejhej , är med tova nu ! :)
vi kanske ska sova över , men får se hure blir . ; p
men iaf , vi kanske ska sjunga på en gudtjänst ! :) kul !
hoppas jag ;)
men tova sitter o nördar ett va theos spel , men ja ;)
har inge å säga . .
men rebecca , du måste blogga ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H A H
H A R L I T E K U L H Ä R , S O M N I K A N S K E S E R ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

M ♥ jag vill se dig le igen .

hej hej !
skolan idag var väl helt okej ? men imorn blire roligare ! då har vi idrott som är skitkul !
men en sakn som suger är att nicklas ska sluta ! :( vem ska vi ha som idrottstränare då ? :o de är hans sista vecka nu .. sen ska han plugga färdigt t lärare .. och om han slutar betyder de att vi kanske måste ha anneli som lärare i endel SVENSKALEKTIONER!
guu ! hemskt ..
ajah , har sjukt ont i huvve , har inte städat speciellt mycket ;) har mest legat o lästa världens bästa bok !
little darling . läs !

men här är oxå en väldigt bra låt :)

M ♥ R I want to call you mine



KOMMENTERA !

R ♥ Mange Bjuder - Cover

Tummen upp för dansen! :D


BÄST JU !! :D ♥

KRAM

M ♥ R

tjotjenare :) vi vaknade för ett tag sen o gick nyss å åt frukost , jag åt bara varm oboy med grädde :p
gott ! kommer bilder sen ! :) jaa , jag ( maja ) ska stanna här till gympan ikväll ! vi hinner väl spela in nån låt hoppas jag :/


men har inte tid å skriva nu så hejdå alla finisar ! ♥

R ♥ Värdelöst inlägg ☻

nu är jag o maja så trötta så båda lägger in värdelösa inlägg
läs inte vidare, det kmr bara stå en massa strunt !


hobla hobla !

vad var det jag sa? jolshcvjab .

men nu får du lägga av med att läsa.

hallå ? sa jag inte åt dig att sluta läsa?
men om du inte förstod det så : sluta läsa !!

hejdå !

varför läste du hela inlägget när jag sa åt dig att sluta läsa redan i den andra meningen ??

hahahaahahha

KRAM från mig ♥

M ♥ hehe

helt o fullt världelöst så läs inte
för det är helt meningslöst
varför fortsätter ni läsa ?


men sluta läs då !?
halllå !



stopp där nu har du gått för långt


hejdå

varför läste du klart ?
åååh , så idiotiskt
jag sa ju åt dig !





hahahsahahah

M ♥

Mickis  ([email protected]) om M ♥ R Foto-time! :D:
haha, miskis ;p <3
IP: 90.227.163.15
14 Januari, 22:16  
Nico om M ♥ R Foto-time! :D:
miskis ;D hihi ♥


svar : ojjsan , mickis har fått ett nytt namn ;D

men orkant ändra de men ni vet vad jag menar ! :p

R ♥

Nu sitter Maja och skriver låt , men jag har inte lust med det (visst är jag konstig!?!?)
jag vill ta kort som vi sa att vi skulle men men .. elr typ måla naglarna.
men jag måste väl skriva låtar nu så ,

BYE BYE !


hehe , yolanda be coooooool ! :p

KRAM ♥

M ♥ R Bilden säger allt !

M ♥ R Foto-time! :D

Hallojsan :D nu är de maja som skriver :)
vi har precis duchat :p har ju vart i backen idag ! :) med nico , sen träffade vi miskis o maya :) rebecca lärde sig o raila ( stav) :) o maja har railat på alla utom tre ;) asso i knappen !
men vad har å säga ? snart ska vi väl spela lite låtar kanske ? :) vi ska iaf va uppe länge  !
ojuste vi skulle ju ta kort oxå ! asso fixa egna låtar såklart ! så kolla in , kanske kommer upp något !
men ja ,

PUSS&KRAM♥

R ♥ Backen

Tjo :)
nu blire att dra t backen meh nico å maja :D
super super kuul ! ! ♥
så detblir ett väldigt kort inlägg för nico ska kolla bdb å sen åker vi :p
och så ska vi träffa samuel i backen <3

nico å maja:
älskar er gullegrisar ! <3<3<3

KRAM från mig ♥

R ♥ Snor Ellas tid :p

Haha , rubriken :p
Hehe, Ella trodde att jag skulle skriva snor ella :p
aa , men som sagt så satt egentligen ella och bloggade men jag fick bara lov att slänga in ett inlägg :)♥
nu ska vi nog snart kolla på the voice sverige , fler som ska det ? :)
sen ska vi fota så att vi får lite snygga bilder som vi kan lägga upp på bloggen :D
kolla ellas blogg också :
http://ellaolsson.bloggplatsen.se/
läs , kommentera , följ o sprid våra bloggar :D
thank you ! :)
ella verkar inte bry sig att jag tog hennes tid så kan ju lägga in en video :D
lite konstig i början, låter typ som åska ;P men sen blir den bra (L)
hehe `;)
KRAM från mig ;)  ♥♥
ps: älskar er , ella , nico , maja ! <3<3

M ♥ R ♥ Nico o Ella ♥

Chooe breez allesammans !! :D♥
Nu sitter vi hemma hos Nico med Ella, Nico och oss :p
Vi ska stanna här hos nico ikväll och sova :) fast ella drar hem :(
vi ska sova i nicos källare på luftmadrasser :D
ella är dum ! hon snodde alla popcornen ! :o
haha :p vi kommer ju sitta och knäppa loss här ikväll :p
heheh ♥
ella är lite konstig hon :p
men nu ska vi käka popcorn, och nico ska kolla bdb :)
vi skulle ju kunna sitta här och blogga hela natten vi men nico vill nog inte det :p
vi ska ta liite najsiga bilder och sånt och vi kommer ha super kul ! ! :D
men imorn ska vi sova hemma hos rebecca :D
och innan det ska vi åka slalom , rebecca , maja , nico (korko) :p
men nu måste nog vi gå innan nico blir sur ! :o
hihi ♥
KRAM från oss ! ♥

R ♥ Tova

Maja gjorde den till Tova, men jag älskar också dig Tova!!<3<3
Och Maja <3<3



pözz o kraam från Rebecca ♥

R ♥ Vad håller jag på med?

Vad håller jag på med??
Jag vet ju inte ens om det är så, jag har ju damp!!
Det är säkert inte så men varför tänker jag så??????? :o
Snälla, behöver typ hjälp nu!! ;o
Eller nej men ni kanske förstår om ni har varit med om liknande ... <3

R ♥ Tillbaka

Heej ;)
Då var man tillbaka igen då :(
Tråkigt att komma från varma och soliga Gran Canaria och komma hem till kalla Sverige :(
Men men.. <3
JAG HAR SAKNAT DIG MAJA!♥♥♥
och en massa andra såklart !<3
men ja.....

fan också!!!!!!!!!!
jag som trodde att allt hade blivit bra, men jag hade visst fel...
hur kunde jag va så jävla dum och tro att det skulle hålla??
behöver verkligen dig, nu men du verkar klara dig bra utan mig...

ja, allt har bara blivit fel för mig ...



ja, du kanske vet, kanske inte ....

kram rebecca ♥

M ♥ You smile . I smile

M ♥ all this way .

M ♥ har märkt att justin bieber är bra ;)

gick lixom o lyssna på han om o om igen på väg hem från britta :) mistletoe.

men jag har inge mer å säga för nu är jag trött o orkar inte skriva . :p


KRAM ♥

M ♥ saknar dig rebecca <3

M ♥ ulrik munther med nico : )

som typ alltid när man är med nicolina så sitter man o sjuger på ulrik munther .
bästa låten med han enligt oss är den här .

M ♥ mange bjuder :)


cool video :)

KRAM ♥

M ♥ kan ju passa på att slänga in ett till inlägg ;)

sitter och lyssnar på en jättbra låt enligt mig .

"gilla"

R ♥ Gran Canaria :D

HALLU! ♥
Idag var jag ju med Maja och vi fixade till bloggen som ni kanske ser :p
Men vi spelade även in när vi sjöng.
Här är Resten av ditt liv med oss :D
Maja la upp våran egna låt :D
Som jag började på . Är faktist ganska stolt ;)
Och imorn blire ju att dra iväg t Gran Canaria :D:D:D:D
ASGRYYMT!!!"!"!
Förutom att jag inte får träffa Maja på en hel vecka :'(
Men iaf, imorn så sitter jag på ett flyg på väg t varma solen och ni sitter fast här i kalla Sverige :p
YEAH!! :D
Men ja, nu ska jag väl packa det sista och sen sova så att jag orkar med morgondagen :)
Om det finns en dator där så bloggar jag, LOVAR!


KRAM från Rebecca ♥

M ♥ första inlägget här :)

välkommen till min och rebeccas nya blogg. här ska vi lägga upp music videor på oss när vi sjunger och så . bara som ett intresse. och så skriver vi oxå lite om vardagsliv och sport. ja så kolla in .
sprid och kommentera mycket :)

här är det första klippet som vi har lagt upp på youtube .


men ni får gärna kommentera vad ni tycker .
alltså jag är faktist själv ganska nöjd med själva låten , men spelandet och sjungandet från min sida är ju lite sådär . men som sagt ni får gärna kommentera vad ni tycker . vi blir inte ledsna .

KRAM från Maja ♥

.

Vi är två tjejer som båda går i sexan . Vi har samma intressen, gymnastik, musik och djur ! :) Vi har skapat den här bloggen för att vi vill lägga upp musikvideor på oss själva när vi sjunger och kanske spelar, både andras och våra egna låtar. Så kommentera mycket vad ni tycker och tänker. KRAM från oss.

RSS 2.0