R ♥ Läxoooooor = fett b00ring !

nu sitter jag hemma och ska söka efter vad takt puls o rytm är. det kan jag ju nu ;D

Takt = Musikstycken delas in i takter. Alla noter och paustecken från ett taktstreck till nästa är en takt.

Rytm = Rytm kan vara jämn och/eller ojämn.

Puls = En puls är en serie slag som återkommer ,ed jämna mellanrum. Lika långt emellan varje.

En kort sammanfattning av allt :p ♥

ha det så bra :)

juste glömde säga att jag var med lisa i dag o hade syjunta :) kuuuliiit ! ska ha det varje vecka ;D
nästa ska vi t stan o idag gjorde jag vantar :D
kommer kanske bilder nån gång , kommentera om ni vill det ;D ♥♥

KRAM ♥

M ♥ R

tjobre ! igår var vi på disco som ni vet, skitkul ! :) men vi orkar ine skriva så mycket nu. ska väl hitt på nå :p
KRA`M ♥

R ♥ DISCO MED MAJA :D

idag blire att dra t bjurs på disco med maja :D
sen sova över , men vi har inte bestämt vart :p
när ska du blogga då maja? det var ju ett tag sen elr hur? :p
jaop , nu e jag på fg med agnes , och ska blogga på min blogg nu också ,
http://bbeccibanan.blogg.se

ha det bra :D

KRAM ♥

.

Vi är två tjejer som båda går i sexan . Vi har samma intressen, gymnastik, musik och djur ! :) Vi har skapat den här bloggen för att vi vill lägga upp musikvideor på oss själva när vi sjunger och kanske spelar, både andras och våra egna låtar. Så kommentera mycket vad ni tycker och tänker. KRAM från oss.

RSS 2.0